OFFLINE & ONLINE
04 ЖОВТНЯ 2024
09:00 - 18:00
УКРИТТЯ Є
ТОМУ ЩО МАРКЕТИНГ ЗМІНЮЄТЬСЯ ШВИДКО
ЧОМУ ROMI?
Щороку найкреативніші власники агенцій, маркетологи, СММники, таргетологи, копірайтери та креатори збираються разом, щоб дізнатися, що НОВЕ, що ГАРЯЧЕ, та що насправді ДІЄВЕ прямо зараз є у маркетингу.
Якщо ти експерт з маркетингу, власник агентства, працюєш чи просто цікавишся маркетингом, ROMI 2024 — це ТВОЯ подія.
ЧОМУ
НОВІ КАНАЛИ ТРАФІКУ
Зміна поведінки клієнтів і зростаючі витрати на залучення ускладнили розміщення реклами на каналах трафіку, таких як Meta.
ROMI розкаже про джерела трафіку, які слід використовувати (від впливових осіб до TikTok і AI), щоб привернути більше уваги, одночасно знизивши CPA.
ШІ ЗМІНЮЄ МАРКЕТИНГ
ROMI об'єднує маркетологів, які працюють із ШІ, та тих, хто до цього прагне.
Вчіться у тих, хто використовує в ШІ ПРЯМО ЗАРАЗ. Тоді ти дізнашся усе, що потрібно, щоб заощадити ЧАС і ГРОШІ: від оптимізованих для SEO публікацій у блозі до сторінок продажів із шестизначними цифрами.
ПРОРИВИ В КОНВЕРСІЇ
Наші експерти покажуть, як оптимізувати сайти та цільові сторінки, e-mail розсилки та пости, щоб отримати ще більше конверсій.
Вони готові поділитися інструментами для оптимізації й аналізу показиників конверсії, щоб ефективніше використовувати бюджет РК та створювати user-friendly вебсторінки.
ОРІЄНТИР НА КЛІЄНТА
Як всі знають, успішний бізнес залежить від кількості клієнтів.
Тому, на ROMI ти дізнаєшся, як познайомитися зі клієнтами за допомогою профілювання аватарів.
Більше того, ти почуєш про особливості тактик залучення й утримання, щоб спонукати клієнтів купувати у більше і частіше!
ВАРІАНТИ УЧАСТІ
БІЗНЕС-МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПОТЕНЦІЙНИХ ПАРТНЕРІВ
Ділись своїм досвідом, бізнес-пропозиціями та сервісами!
Обери формати та можливості для участі у конференції, які підходять твоєму бренду і тобі. Умови обумовлюються індивідуально.
1
Спонсорство та партнерство
Розкажи про свій проєкт у зонах стендів та нетворкінгу, запропонуй кожному учаснику спецпропозицію — це збільшить упізнаваність твого бренду.
2
Виступ спікера
Поділись своїм досвідом, застережи від повторення помилок і порекомендуй стратегії, які точно працюють. Бери участь у дискусіях та в соло-виступах.
3
Презентація послуг
Запропонуй сервіси та рішення твого бізнесу клієнтам. Найкращий вибір — спілкування наживо особисто зі своєю аудиторією. Так, в 1 день ти можеш розширити свою клієнтську базу.
4
Твої оффери
Маєш власні успішні кейси? Можеш запропонувати унікальні рішення? Запропонуй їх ТОПовим підприємцям, як і ти. Приєднуйся до ком'юніті!
Щоб стати спонсором
Перевірений контент
ROMI — це цілий день дієвого і стратегічного контенту від експертів, які точно були на твоєму місці та зробили свою кар'єру та бізнес ще сильнішими.
За жодним виступом чи дискусією не стоїть якась «теоретична стратегія». Усе, що ти почуєш — це перевірені стратегії збільшення трафіку, конверсій і продажів.
Бери блокнот з собою, аби записати всі інсайти!
Натхнення & Мотивація
Одна справа – хотіти вивести свій бізнес на новий рівень. Інша справа — справді це робити.
Ось чому ми підбираємо таких спікерів, які справді це зробили. Послухай сучасні ідеї, стратегії та висновки від понад 20 експертів галузі.
Ти залишиш ROMI з натхненням вивести свої маркетингові зусилля на новий рівень. Та, що важливіше, ти дізнаєшся про інструменти та стратегіями, щоб подвоїти розмір продажів.
Нетворкінг & Розваги
Серед відвідувачів ти зустрінеш людей, які точно стикалися з тими самими викликами та подолали ті самі перешкоди, які маєш ти.
Ти поспілкуєшся з маркетологами, SMM спеціалістами, таргетологами, креаторами та власниками бізнесу.
Ти вийдеш з конференції познайомившись, налагодивши контакти та партнерські відносини з тими, хто вже досяг успіху.
ОТРИМАЙ СВІЙ ДОСВІД: КРЕАТИВНИЙ, ЕМОЦІЙНИЙ, ПРОФЕСІЙНІЙ, КОМУНІКАЦІЙНИЙ...
ЩО ОЧІКУВАТИ?
ROMI ЦЕ...
6 НАПРЯМКІВ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ
Social & Influencer маркетинг
Теми для тих, хто цікавиться маркетингом у соцмережах: від Instagram і TikTok до монетизації підписників.
Content & SEO оптимізації
Виступи для маркетологів і підприємців, які хочуть знати, як визначати поведінку споживачів та які маркетингові технології використовувати зараз.
Інструменти & Стратегії
Кейси для тих, хто використовує маркетинг для розвитку свого бізнесу. Ти почуєш про дієві на українському та світому ринках інструменти та тактики..
Ecommerce & DTC маркетинг
Актуально для роздрібних торговців або тих, хто хоче знати як створити сторінку продукту, що продає та запустити продажі на маркетплейсах.
Платний & органічний трафік
Теми для менеджерів трафіку, медіа-баєрів, професіоналів із формування попиту та тих, хто хоче оптимізувати платний трафік.
Emails & Автоматизація
Підходить для тих, хто хоче дізнатися про автоматичну послідовність подальших дій, сегментацію, підтримку клієнтів і ведення чат-ботів.
БЛАГОДІЙНИЙ АУКЦІОН НА ПІДТРИМКУ МОБІЛЬНОГО ГОСПІТАЛЯ
На кожній конференції команда "Мінфіну" співпрацює з різними благодійними фондами, які з початку війни активно працюють на підтримку наших захисників, забезпечуючи їх медикаментами, провізією, одягом тощо. Ти можеш зробити цей день приводом допомогти тим, хто найбільше цього потребує.
ЛОТИ ДЛЯ АУКЦІОНУ
СПІКЕРИ
ВЯЧЕСЛАВ ЛЕВЧЕНКО
General Manager Bolt Food Україна.
АНДРІЙ ВАСИЛЬЄВ
Head of Marketing OLX Ukraine & Central Asia
МАРИНА АВДЄЄВА
co-founder Арсенал Страхування
ОЛЕКСІЙ ЛЯХ
Власник MarTech агентства newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності
СЕРГІЙ ГРАБЧАК
Директор з маркетингу Ощадбанк
СЕРАФИМА ОЛІНА (НЕХОДА)
Директор департаменту маркетингу та продажу, Moneyveo
ОКСАНА МАРУСИЧ
Стратег в агентстві диджитал-маркетингу Netpeak Ukraine, business intelligence expert
ВАЛЕНТИНА КОМАРОВА
Маркетинг-консультант з 10-річним досвідом у розробці, впровадженні стратегії та digital просуванні продуктів та послуг. Комунікації, рекламні кампанії, аналітика. Компанії : Softorg, Sadko, USUPSO, Цитрус
НАТАЛЯ УСТИМЕНКО
Head of Direct Marketing омніканальної CDP eSputnik.
ОЛЕГ ЛЮБАРЕЦЬ
Chief Marketing Officer з data-driven підходом та продуктовою експертизою. ex-AUTODOC, ex-Rocket, ex-Liki24, ex-MOYO
НАТАЛІЯ ОНИЩЕНКО
Kimberly-Clark Enterprise Markets - Digital and Media Lead
МИКОЛА ХАНКО
СОО iProspect Ukraine
ex-CMO Promodo, ex-CMO Техно Їжак
АНДРІЙ ХОМЕНКО
Заступник генерального директора з продажів, маркетингу та обслуговування Meest Пошта
МАКСИМ ШАПАРЕВ
Google Marketing Platform Coordinator агенції newage.
ДМИТРО КОНОВАЛЕНКО
Head of Mediaplanning from newage.
ВАЛЕРІЯ ЄГРАШИНА
Project Manager from newage.
ПОЛІНА АНДРЕЙКО
Digital Marketing Manager – Silpo e-com & Loko
ОЛЕКСАНДР КОНІВНЕНКО
Head of Digital Data Department в Netpeak Ukraine
ОЛЕКСАНДР РОЛЬСКИЙ
CEO from newage.
ВАДИМ ІЩЕНКО
СОО української компанії Uklon.
ВАЛЕНТИН ГРИЦЕНКО
Chief Marketing Officer. Перший не технічний фахівець у компанії Ajax Systems. Розвиває глобальний маркетинг уже 8 років
ROMAN BĂLȚEANU
Platforms Partnerships Manager, Central and Eastern Europe Google
ДІАНА МАКАРУК
Head of marketing insurance biz Finance.ua
ГЕЛА СЛЮСАРЧУК
CBDO, PSP Platon