top of page
1 (15) (1).jpg
Group 2 (5) (1).png
Layer 17.png

МАРКЕТИНГ У ЧАС ШВИДКИХ ЗМІН

Конференція №1 для digital-маркетологів та бренд-менеджерів

cham2-1 1.png
lo.png

OFFLINE & ONLINE

04 ЖОВТНЯ 2024
09:00 - 18:00

УКРИТТЯ Є

3 (1) (1).jpg
Frame 37460 asd (2).png

ХАЙПАЙ МОЖЛИВІСТЬ!

Приєднуйся до нас на конференції ROMI 2024, яка відбудеться 4 жовтня у Києві.

Крім того… прямо зараз ти можеш придбати квиток за найнижчою ціною, яка БУДЬ-КОЛИ була!

6 000 UAH

4 (2) (1).jpg
Frame 37459 (2).png

ТОМУ ЩО МАРКЕТИНГ
ЗМІНЮЄТЬСЯ
ШВИДКО

ЧОМУ ROMI?

Щороку найкреативніші власники агенцій, маркетологи, СММники, таргетологи, копірайтери та креатори збираються разом, щоб дізнатися, що НОВЕ, що ГАРЯЧЕ, та що насправді ДІЄВЕ прямо зараз є у маркетингу.

Якщо ти експерт з маркетингу, власник агентства, працюєш чи просто цікавишся маркетингом,
ROMI 2024 — це ТВОЯ подія.

5 (3) (1).jpg

ЧОМУ

НОВІ КАНАЛИ ТРАФІКУ

Зміна поведінки клієнтів і зростаючі витрати на залучення ускладнили розміщення реклами на каналах трафіку, таких як Meta.

ROMI розкаже про джерела трафіку, які слід використовувати (від впливових осіб до TikTok і AI), щоб привернути більше уваги, одночасно знизивши CPA.

ШІ ЗМІНЮЄ МАРКЕТИНГ

ROMI об'єднує маркетологів, які працюють із ШІ, та тих, хто до цього прагне.
 

Вчіться у тих, хто використовує в ШІ ПРЯМО ЗАРАЗ. Тоді ти дізнашся усе, що потрібно, щоб заощадити ЧАС і ГРОШІ: від оптимізованих для SEO публікацій у блозі до сторінок продажів із шестизначними цифрами.

ПРОРИВИ В КОНВЕРСІЇ

Наші експерти покажуть, як оптимізувати сайти та цільові сторінки, e-mail розсилки та пости, щоб отримати ще більше конверсій.
 

Вони готові поділитися інструментами для оптимізації й аналізу показиників конверсії, щоб ефективніше використовувати бюджет РК та створювати user-friendly вебсторінки.

ОРІЄНТИР НА КЛІЄНТА

Як всі знають, успішний бізнес залежить від кількості клієнтів.
 

Тому, на ROMI ти дізнаєшся, як познайомитися зі  клієнтами за допомогою профілювання аватарів.
Більше того, ти почуєш про особливості тактик залучення й утримання, щоб спонукати клієнтів купувати у більше і частіше!

ВАРІАНТИ УЧАСТІ

OFFLINE STANDARD

6 000 UAH

Пакет учасника конференції

Запис конференції

Презентації всіх спікерів

Кава/чай та смаколики протягом дня
Доступ до експо зони з інвестиційними пропозиціями

Участь в розіграші призів від організаторів та партнерів

Фуршет та нетворкінг за келихом вина

ONLINE

3 190 UAH

Участь в конференції

Запис конференції

Презентації всіх спікерів

7 (1) (1).jpg

БІЗНЕС-МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПОТЕНЦІЙНИХ ПАРТНЕРІВ

Ділись своїм досвідом, бізнес-пропозиціями та сервісами!
​Обери формати та можливості для участі у конференції, які підходять  твоєму бренду і тобі. Умови обумовлюються індивідуально.

1

Спонсорство та партнерство

Розкажи про свій проєкт у зонах стендів та нетворкінгу, запропонуй кожному учаснику спецпропозицію — це збільшить упізнаваність твого бренду.

2

Виступ спікера

Поділись своїм досвідом, застережи від повторення помилок і порекомендуй стратегії, які точно працюють. Бери участь у дискусіях та в соло-виступах.

3

Презентація послуг

Запропонуй сервіси та рішення твого бізнесу клієнтам. Найкращий вибір — спілкування наживо особисто зі своєю аудиторією. Так, в 1 день ти можеш розширити свою клієнтську базу.

4

Твої оффери

Маєш власні успішні кейси? Можеш запропонувати унікальні рішення? Запропонуй їх ТОПовим підприємцям, як і ти. Приєднуйся до ком'юніті!

Щоб стати спонсором

8 (1) (1).jpg

Перевірений контент

ROMI — це цілий день дієвого і стратегічного контенту від експертів, які точно були на твоєму місці та зробили свою кар'єру та бізнес ще сильнішими.
За жодним виступом чи дискусією не стоїть якась «теоретична стратегія». Усе, що ти почуєш — це перевірені стратегії збільшення трафіку, конверсій і продажів.

Бери блокнот з собою, аби записати всі інсайти!

Натхнення & Мотивація

Одна справа – хотіти вивести свій бізнес на новий рівень. Інша справа — справді це робити.
Ось чому ми підбираємо таких спікерів, які справді це зробили. Послухай сучасні ідеї, стратегії та висновки від понад 20 експертів галузі.
Ти залишиш ROMI з натхненням вивести свої маркетингові зусилля на новий рівень. Та, що важливіше, ти дізнаєшся про інструменти та стратегіями, щоб подвоїти розмір продажів.

Нетворкінг & Розваги

Серед відвідувачів ти зустрінеш людей, які точно  стикалися з тими самими викликами та подолали ті самі перешкоди, які маєш ти.
Ти поспілкуєшся з маркетологами, SMM спеціалістами, таргетологами, креаторами та власниками бізнесу. 
Ти вийдеш з конференції познайомившись, налагодивши контакти та партнерські відносини з тими, хто вже досяг успіху.

ОТРИМАЙ СВІЙ ДОСВІД: КРЕАТИВНИЙ, ЕМОЦІЙНИЙ, ПРОФЕСІЙНІЙ, КОМУНІКАЦІЙНИЙ...

ЩО ОЧІКУВАТИ?

cham12 1 (1).png

ROMI ЦЕ...

6 НАПРЯМКІВ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ

Social & Influencer маркетинг

Теми для тих, хто цікавиться маркетингом у соцмережах: від Instagram і TikTok до монетизації підписників.

Content & SEO оптимізації

Виступи для маркетологів і підприємців, які хочуть знати, як визначати поведінку споживачів та які маркетингові технології використовувати зараз.

Інструменти & Стратегії

Кейси для тих, хто використовує  маркетинг для розвитку свого бізнесу. Ти почуєш про дієві на українському та світому ринках інструменти та тактики..

Ecommerce & DTC маркетинг

Актуально для роздрібних торговців або тих, хто хоче знати  як створити сторінку продукту, що продає та запустити продажі на маркетплейсах.

Платний & органічний трафік

Теми для менеджерів трафіку, медіа-баєрів, професіоналів із формування попиту та тих, хто хоче оптимізувати платний трафік.

Emails & Автоматизація

Підходить для тих, хто хоче дізнатися про автоматичну послідовність подальших дій, сегментацію, підтримку клієнтів і ведення чат-ботів.

blob-11 (1).jpg

БЛАГОДІЙНИЙ АУКЦІОН НА ПІДТРИМКУ МОБІЛЬНОГО ГОСПІТАЛЯ

Truck_Green (1).png

На кожній конференції команда "Мінфіну" співпрацює з різними благодійними фондами, які з початку війни активно працюють на підтримку наших захисників, забезпечуючи їх медикаментами, провізією, одягом тощо. Ти можеш зробити цей день приводом допомогти тим, хто найбільше цього потребує.

ЛОТИ ДЛЯ АУКЦІОНУ

11 (4) (1).jpg
Group 1 (7) (1).png

СПІКЕРИ

Левченко-Вячеслав.jpg
ВЯЧЕСЛАВ ЛЕВЧЕНКО

General Manager Bolt Food Україна.

Andrii Vasyliev.png
АНДРІЙ ВАСИЛЬЄВ 

Head of Marketing OLX Ukraine & Central Asia

Марина-Авдєєва.jpg
МАРИНА АВДЄЄВА

co-founder Арсенал Страхування

Олексій-Лях.jpg
ОЛЕКСІЙ ЛЯХ

Власник MarTech агентства newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності

Сергій-Грабчак.jpg
СЕРГІЙ ГРАБЧАК

Директор з маркетингу Ощадбанк

Серафіма.jpg
СЕРАФИМА ОЛІНА (НЕХОДА)

Директор департаменту маркетингу та продажу, Moneyveo

Марусич-Оксана (1).jpg
ОКСАНА МАРУСИЧ

Стратег в агентстві диджитал-маркетингу Netpeak Ukraine, business intelligence expert

Валентина-Комарова.jpg
ВАЛЕНТИНА КОМАРОВА

Маркетинг-консультант з 10-річним досвідом у розробці, впровадженні стратегії та digital просуванні продуктів та послуг.  Комунікації, рекламні кампанії, аналітика. Компанії : Softorg, Sadko, USUPSO, Цитрус

Наталя-Устименко.jpg
НАТАЛЯ УСТИМЕНКО

Head of Direct Marketing омніканальної CDP eSputnik.

Олег-Любарець.jpg
ОЛЕГ ЛЮБАРЕЦЬ

Chief Marketing Officer з data-driven підходом та продуктовою експертизою. ex-AUTODOC, ex-Rocket, ex-Liki24, ex-MOYO

Наталія-Онищенко.jpg
НАТАЛІЯ ОНИЩЕНКО

Kimberly-Clark Enterprise Markets - Digital and Media Lead

МИКОЛА-ХАНКО.jpg
МИКОЛА ХАНКО

СОО iProspect Ukraine
ex-CMO Promodo, ex-CMO Техно Їжак

АНДРІЙ ХОМЕНКО
АНДРІЙ ХОМЕНКО

Заступник генерального директора з продажів, маркетингу та обслуговування  Meest  Пошта

Максим-Шапарев.jpg
МАКСИМ ШАПАРЕВ

Google Marketing Platform Coordinator агенції newage.

Дмитро-Коноваленко.jpg
ДМИТРО КОНОВАЛЕНКО

Head of Mediaplanning from newage.

Валерія-Єграшина.jpg
ВАЛЕРІЯ ЄГРАШИНА

Project Manager from newage.

Поліна-Андрейко.jpg
ПОЛІНА АНДРЕЙКО

Digital Marketing Manager – Silpo e-com & Loko

Олександр-Конівненко.jpg
ОЛЕКСАНДР КОНІВНЕНКО

Head of Digital Data Department в Netpeak Ukraine

РОльский Олександр.jpg
ОЛЕКСАНДР РОЛЬСКИЙ 

CEO from newage.

Вадим-Іщенко.jpg
ВАДИМ ІЩЕНКО

СОО української компанії Uklon.

Валентин-Гриценко.jpg
ВАЛЕНТИН ГРИЦЕНКО

Chief Marketing Officer.  Перший не технічний фахівець у компанії Ajax Systems. Розвиває глобальний маркетинг уже 8 років

Roman-Bălțeanu.jpg
ROMAN BĂLȚEANU

Platforms Partnerships Manager, Central and Eastern Europe Google

Макарук-Діана.jpg
ДІАНА МАКАРУК 

Head of marketing insurance biz Finance.ua

Гела-Слюсарчук (1).jpg
ГЕЛА СЛЮСАРЧУК

CBDO, PSP Platon

Михайло-Глушко.jpg
МИХАЙЛО ГЛУШКО

VP of Development Nova Global

Катерина-Герман (1).jpg
КАТЕРИНА ГЕРМАН

Team Lead of Brand & SMM Prom.ua

photo_2024-09-11_15-25-05.jpg
СВЯТОСЛАВ СТЕПАНЕНКО

Chief Marketing Officer Mate academy, ex Head of Growth OBRIO, co-Founder and ex-CMO Howly, ex-CMO Jooble

11 (1) (1).jpg
АЛЕКС АЙЧЕУ

Head of Paid Marketing AUTODOC (м. Берлін)

Аліна-Дикуха.jpg
АЛІНА ДИКУХА

Marketing Director Lviv IT Cluster & IT Arena, Ex-CMO SendPulse

Дарія-Захоженко.jpg
ДАРІЯ ЗАХОЖЕНКО

Marketing Director Self-ERP/BJet (ERP Odoo). 12+ років доствіду в стратегічному, продуктовому маркетингу, менеджменті маркетингових ресурсів.

Андрій-Зубенко.jpg
АНДРІЙ ЗУБЕНКО

U.N.C.L.E. Content Marketing Agency

ВАЛЕРІЯ-ЛАВСЬКА.jpg
ВАЛЕРІЯ ЛАВСЬКА

CMO маркетингової агенції Promodo

Вероніка-Власова.jpg
ВЕРОНІКА ВЛАСОВА

Project Manager from newage.

Олексій-Крупко.jpg
ОЛЕКСІЙ КРУПКО

GMP Coordinator newage.

Ірина-Тітова.jpg
ІРИНА ТІТОВА

Product marketing manager OLX, UA and Central Asia

Валентин-Білоокий.jpg
ВАЛЕНТИН БІЛООКИЙ

CMO DoggyPlan by SKELAR

НАДІЯ-КРАСИЛЕНКО.jpg
НАДІЯ КРАСИЛЕНКО

Head of Marketing  Alcoline

Цомая-Борис.jpg
БОРИС ЦОМАЯ

Маркетинг директор «Нові продукти».  19 років у сфері управління маркетингом. Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube-серіалів «Вільні Гроші»

Марія-Москаленко.jpg
МАРІЯ МОСКАЛЕНКО

Senior Digital Marketing Manager Work.ua. 8 років досвіду в діджитал маркетингу, в тому числі в Google, та міжнародних агенціях

2024-10-02 12.04.02 (1).jpg
БОГДАН БЕЗУГЛИЙ

Programmatic & social campaign manager @ dentsu Netherlands

12 (3) (1).jpg

ПРОГРАМА

ГОЛОВНИЙ ПОТІК

РЕЄСТРАЦІЯ, ВІТАЛЬНА КАВА

9:00 – 10:00

Раді вітати кожного на нашій конференції і з нетерпінням чекаємо продуктивного та надихаючого дня.

ВСТУПНЕ СЛОВО ОРГАНІЗАТОРІВ

10:00 – 10:05

Вступне слово від організаторів, які бажають кожному отримати максимум від цього заходу.

10:05 – 10:25

Марусич-Оксана (1).jpg

Оксана Марусич
Стратег в агентстві диджитал-маркетингу Netpeak Ukraine, business intelligence expert

Еволюція digital аудиторії та тренди в онлайн-поведінці: що впливає на споживачів

10:45 – 11:05

Олег-Любарець.jpg

Олег Любарець

Chief Marketing Officer з data-driven підходом та продуктовою експертизою. ex-AUTODOC, ex-Rocket, ex-Liki24, ex-MOYO

Digital Marketing - чому в кризові ситуації, його доля росте та як це використати на свою користь.

10:25 – 10:45

ВАЛЕРІЯ-ЛАВСЬКА.jpg

Валерія Лавська
CMO маркетингової агенції Promodo

Дослідження українського ринку ecommerce. Тренди та майбутнє українського e-commerce: Що чекає на ринок?

11:05 – 11:25

11 (1) (1).jpg

Алекс Айчеу

Head of Paid Marketing AUTODOC (м. Берлін)

Відмінності роботи маркетингу в українських та європейських e-commerce.

Дискусія:

Стратегії виходу на західні ринки: Як адаптувати продукт та бренд до нової аудиторії

11:25 – 12:25

Аліна-Дикуха.jpg

Модератор:

​- Аліна Дикуха, Marketing Director Lviv IT Cluster & IT Arena, Ex-CMO SendPulse

Учасники:

​- Валентин Гриценко, Chief Marketing Officer.  Перший не технічний фахівець у компанії Ajax Systems. Розвиває глобальний маркетинг уже 8 років.

​- Михайло Глушко, VP of Development Nova Global

- Андрій Хоменко, Заступник генерального директора з продажів, маркетингу та обслуговування  Meest  Пошта

- Вадим Іщенко, СОО української компанії Uklon.

13:15 – 13:35

Катерина-Герман (1).jpg

Катерина Герман

Team Lead of Brand & SMM Prom.ua

Кейс Пром-оплати: як рекламна кампанія допомогла змінити звички покупців

12:55 – 13:15

Валентин-Білоокий.jpg

Валентин Білоокий

CMO DoggyPlan by SKELAR

Як ефективно бувати performance marketing на tier-1 ринки на великих бюджетах  

12:25 – 12:55

ПЕРЕРВА НА КАВУ. NETWORKING

Час насолодитися смачним обідом і поспілкуватися.

13:35 – 14:05

Наталя-Устименко.jpg

Наталя Устименко

Head of Direct Marketing омніканальної CDP eSputnik.

Автоматизація маркетингових комунікацій: як збільшити прибуток, зменшивши витрати

Наталія-Онищенко.jpg

Наталія Онищенко

Kimberly-Clark Enterprise Markets - Digital and Media Lead

14:05 – 14:25

Андрій-Зубенко.jpg

Андрій Зубенко

U.N.C.L.E. Content Marketing Agency

Контент-маркетинг у епоху соціальних медіа

Дискусія:

14:25 – 15:25

Олексій-Лях.jpg

Інхаус і зовнішні команди. Що, Де, Чому працює ефективніше?

Модератор:

Олексій Лях, власник MarTech агентства newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності

Учасники:

- Валентина Комарова, Маркетинг-консультант з 10-річним досвідом у розробці, впровадженні стратегії та digital просуванні продуктів та послуг.  Комунікації, рекламні кампанії, аналітика. Компанії : Softorg, Sadko, USUPSO, Цитрус

- Микола Ханко, СОО iProspect Ukraine ex-CMO Promodo, ex-CMO Техно Їжак

- Надія Красиленко, Head of Marketing  Alcoline

- Борис Цомая, Маркетинг директор «Нові продукти».  19 років у сфері управління маркетингом. Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube-серіалів «Вільні Гроші»

- Марія Москаленко, Senior Digital Marketing Manager Work.ua. 8 років досвіду в діджитал маркетингу, в тому числі в Google, та міжнародних агенціях.

Дискусія:

Маркетинг фінансових послуг: Найкращі стратегії для залучення та лояльності клієнтів

16:35 – 17:35

Дарія-Захоженко.jpg

Модератор:

Дарія Захоженко, Marketing Director Self-ERP/BJet (ERP Odoo). 12+ років доствіду в стратегічному, продуктовому маркетингу, менеджменті маркетингових ресурсів.

Учасники:

- Марина Авдєєва – co-founder Арсенал Страхування

​- Гела Слюсарчук – CBDO, PSP Platon

​- Сергій Грабчак – Директор з маркетингу Ощадбанк

​- Серафима Оліна (Нехода) – Директор департаменту маркетингу та продажу, Moneyveo

15:25 – 16:15

ПЕРЕРВА НА ЛАНЧ. NETWORKING

Час насолодитися смачним обідом і поспілкуватися.

16:15 – 16:35

Макарук-Діана.jpg

Діана Макарук

Head of marketing insurance biz Finance.ua

Як директ-маркетинг допоміг Finance.ua стати топ-3 страховим агрегатом

17:35 – 17:55

Левченко-Вячеслав.jpg

Вячеслав Левченко

General Manager Bolt Food Україна.

Вплив операційної ефективності на маркетингові бюджети

17:55 – 18:15

photo_2024-09-11_15-25-05.jpg

Святослав Степаненко 

Chief Marketing Officer Mate academy, ex Head of Growth OBRIO, co-Founder and ex-CMO Howly, ex-CMO Jooble

Як стати CMO: прокачування маркетингових скілів та лідерських навичок

18:15 – 18:35

Andrii Vasyliev.png

Андрій Васильєв

Head of Marketing OLX Ukraine & Central Asia

Управління командою: Лідерство та розвиток маркетингової команди.

2 ПОТІК. ВСЕ ПРО GMP

google-marketing-platform-logo-png.png
Олексій-Лях.jpg

Олексій Лях

Власник MarTech агенції newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності

13:00 – 13:20

Максим-Шапарев.jpg

Максим Шапарев

Google Marketing Platform Coordinator агенції newage.

Що таке Google Marketing Platform

13:20 – 13:35

Максим-Шапарев.jpg

Максим Шапарев
Google Marketing Platform Coordinator агенції newage.

Display & Video 360: переваги у порівнянні з Google Ads

13:35 – 13:50

2024-10-02 12.04.02 (1).jpg

Богдан Безуглий (онлайн)
Programmatic & social campaign manager @ dentsu Netherlands

Display & Video 360: Programmatic на західних ринках

14:00 – 14:10

Поліна-Андрейко.jpg

Поліна Андрейко
Digital Marketing Manager – Silpo e-com & Loko

Display & Video 360 для просування великих брендів

13:50 – 14:00

Олексій-Крупко.jpg

Олексій Крупко

GMP Coordinator newage.

Просування офлайн бізнес за допомогою Display & Video 360

14:10 – 14:20

Максим-Шапарев.jpg

Максим Шапарев

Google Marketing Platform Coordinator агенції newage.

Огляд Studio (Creative)

14:20 – 14:40

Дмитро-Коноваленко.jpg

Дмитро Коноваленко
Head of Mediaplanning from newage.

Персоналізація та автоматизація рекламних креативів через Creative Studio

14:40 – 14:50

Олексій-Крупко.jpg

Олексій Крупко
GMP Coordinator newage.

Campaign Manager 360 - функціонал і інструменти

Валерія-Єграшина.jpg

Валерія Єграшина

Project Manager from newage.

15:05 – 15:25

Ірина-Тітова.jpg

Ірина Тітова

​Product marketing manager OLX, UA and Central Asia

Інтеграція та аналіз кампаній за допомогою Сampaign Manager

14:50 – 15:05

РОльский Олександр.jpg

Олександр Рольский
CEO from newage.

Цілісний аналіз і Медійний Ефект

15:25 – 16:15

ПЕРЕРВА НА КАВУ. NETWORKING

Час насолодитися смачним обідом і поспілкуватися.

Катерина-Герман (1).jpg

Катерина Герман

Team Lead of Brand & SMM Prom.ua

16:15 – 16:35

Вероніка-Власова.jpg

Вероніка Власова

​Project Manager from newage.

Використання Display & Video 360 в медійних кампаніях Prom

16:35 – 17:00

Олександр-Конівненко.jpg

Олександр Конівненко

Head of Digital Data Department в Netpeak Ukraine

Можливості Google Analytics 4/360
Search Ads 360: функціонал та можливості для інтеграції

17:00 – 17:20

Roman-Bălțeanu.jpg

Roman Bălțeanu
Platforms Partnerships Manager, Central and Eastern Europe Google

Що надає агентству статус сертифікованого партнера GMP

17:20 – 17:40

Олексій-Лях.jpg

Олексій Лях
Власник MarTech агенції newage. - адепт розвитку цифрового ринку реклами через призму ефективності, відкритості і іноваційності

Як розвивати та мотивувати команду сильних експертів

FAQ

  • Як краще діяти, якщо ми не знаємо який формат нам краще підійде?
    У такому разі ми запропонуємо вам кілька варіантів, а ви зможете обрати. Ми також практикуємо зустрічі з редакцією, щоб краще зрозуміти ваші потреби і грамотно підібрати формат спільного проєкту.
  • Чи є гарантія переглядів публікацій?
    Так, ми надаємо гарантії переглядів, вони залежать від обраного формату: від 1000 до 8500 сеансів Google analytics.
  • Чи можна придбати розміщення окремого посту у соцмережах?
    Так, звісно. Ми допоможемо написати текст, який в єдиному tone of voice наших брендів допоможе привернути більше уваги читачів. Детальніше про правила розміщення і вартість розповість вам менеджер.

ЧИ МОЖНА РЕКЛАМУВАТИ СВОЇ ПОСЛУГИ НА КОНФЕРЕНЦІЇ? ЧИ БУДЕ ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ? ЧИ Є СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ ДЛЯ ВІДВІДУВАННЯ ГРУПОЮ? МАЄШ ЩЕ ПИТАННЯ, ТО ЗАДАВАЙ

ХОЧЕШ БУТИ НАШИМ СПІКЕРОМ, ПАРТНЕРОМ ЧИ УЧАСНИКОМ?

ЗВ'ЯЖИСЬ З НАМИ

Оберіть варіант
13 (1).jpg

ОРГАНІЗАТОРИ