top of page
P1066736 (3).jpg
P1066317 (1) (1).jpg
P1066590.jpg

«Служба турботи» monobank — хто ці котики?

Ми познайомимо вас із ними наочно та розкажемо про їх непросту роботу

P1066209 (1) (1).jpg
P1066446.jpg
photo.gif

Що таке «Служба турботи» monobank? Це більш ніж 1500 співробітників, готових цілодобово допомагати кожному клієнту mono в будь-яких ситуаціях. Але хто ці люди і як вони виглядають завжди залишається по той бік смартфону. Разом із monobank ми вирішили це виправити і познайомити вас із кількома «бійцями цього невидимого фронту». Вони розкажуть, наскільки насичена у них робота, якими якостями мають володіти ті, хто її виконує, та поділяться кількома реальними історіями, як саме вони допомагають клієнтам.

P1066281 (1).jpg
P1066627.jpg

Євгеній, старший фахівець по роботі з нестандартними кейсами

Особлива картка з особливим номером 💳

До спеціаліста «Служби турботи» Євгенія звернувся клієнт mono — військовослужбовець, який перебував у зоні бойових дій. Прохання було наступне: випустити для нього додаткову 1001-шу платинову картку із патріотичним скріном «російський корабель, йди нах@й». Влітку monobank відкрив спеціальну магічну Банку для збору коштів на дрони для ЗСУ. Кожен, хто зробив на неї пожертву від 100 000 грн, гарантовано отримував одну з патріотичних платинових карток.

 

Через складнощі зі зв’язком, клієнт не зміг взяти участь у конкурсі. Тому попросив випустити для нього додаткову 1001 картку з особливим номером. Натомість він був готовий переказати на Банку відповідну суму. Євгеній вирішив, що це питання дійсно варте уваги ТОП-ів банку і передав його на розгляд у самі «високі кабінети». У підсумку клієнт отримав унікальну картку і був дуже задоволений.

Які якості потрібні для того, щоб працювати у «Службі турботи»?

Стресостійкість, творчий підхід до роботи та емпатія — мінімальний набір якостей для людини, яка претендує на цю посаду. Детальніше розповідають самі фахівці.

Довгоочікувана покупка 🛍️

IMG_20221219_113406_027.jpg

Дмитро, старший фахівець напрямку сервісу 

www.animated-gifs.fr.gif-7354972.gif

Улітку до спеціаліста «Служби турботи» Дмитра звернулася за допомогою клієнтка mono Ірина, яка через війну була змушена виїхати за кордон. В лютому 2022-го, до повномасштабного вторгнення росії, вона замовила в одному з українських магазинів товар, проплатила його, але через від’їзд не змогла отримати. Вже після повернення в Україну зрозуміла, що контактів продавця не зберегла і єдина наявна інформація про замовлення — дата і сума передоплати, на картку monobank продавця. З нею вона звернулася до «Служби турботи» із проханням допомогти завершити покупку.

 

Дмитро відшукав потрібну транзакцію, дізнався номер картки, знайшов продавця і з дозволу Ірини передав йому її контактні дані. У підсумку один клієнт mono отримав довгоочікувану річ, а інший — прибуток та задоволеного покупця.

P1066405 (1) (1).jpg

Психологія стосунків ❤️

IMG_20221219_113645_962.jpg

Єлизавета, провідний фахівець напрямку сервісу 

До спеціалістки «Служби турботи» monobank Єлизавети звернулася за допомогою дівчина із зовсім нетиповим питанням: як їй вчинити у стосунках із своїм хлопцем. Хоч ситуація не має ніякого відношення до фінансів, «Служба турботи» не звикла залишати людей із проблемою наодинці. Єлизавета щиро підтримала дівчину, а також знайшла для неї корисну статтю з цього питання, за що дівчина була вдячна. Фіналу історії ми, на жаль, не знаємо, але сподіваємося, що це допомогло у вирішенні такої нестандартної ситуації.

Де та як навчають цій роботі?

Вислухати клієнта, зрозуміти суть проблеми та швидко знайти рішення — досить часто це буває непросто. Фахівці «Служби турботи» розповідають, як їх до цього готують.

P1066138.jpg

Маргарита, старша фахівчиня «Служби турботи»

Наші люди у Канаді

У дочки виникають труднощі з оплатою та зняттям готівки за кордоном — з такою проблемою до спеціалістки «Служби турботи» Маргарити звернулась мама клієнтки mono, бо її донька знаходилась у Канаді. Швидко зорієнтувавшись у ситуації, Маргарита запропонувала наступний варіант: вона зв‘яжеться з дочкою по фінансовому номеру, який залишила мама, і проконсультує по всіх питаннях. З’ясувалося, що у дочки виникли проблеми з оплатою та зняттям готівки з віртуальної картки mono. Маргарита розповіла, як знімати готівку із банкоматів з NFC, а якщо із цим виникнуть труднощі, запропонувала варіант доставки пластику від mono у Канаду.

Квиток на автобус 🚌

P1066510.jpg

Микола, старший фахівець з консьєрж-сервісу

Клієнтка monobank Дарина звернулася до «Служби турботи» із проханням допомогти придбати квиток на автобус із турецького Бодрума до столиці країни Стамбулу, бо сайт місцевої транспортної компанії працював зі збоями. Разом із спеціалістом mono Миколою квиток Дарині проплатити вдалося, гроші були списані, але підтвердження, що він дійсно куплений, не надходило.

 

Ситуацію ускладнювали дві обставини:

1) автобус відправлявся через 2 години;

2) у службі підтримки перевізника спілкувалися виключно турецькою мовою, тому порозумітися з її представником та підтвердити факт придбання Микола так і не зміг.

 

Микола кинув клич серед колег з проханням допомогти з комунікацією турецькою, на який відгукнулась Олена. Не дивлячись на те, що її зміна вже закінчилась, Олена зв’язалась з перевізником, той підтвердив, що квиток дійсно куплений. Микола заспокоїв Дарину, якій не довелося в останній момент їхати на іншу автостанцію в протилежний кінець міста.

З якими нефінансовими питаннями звертаються клієнти?

Фахівці «Служби турботи» розповідають, як часто клієнти mono звертаються до них з особистими проханнями і якими саме.

Ілона, старша фахівчиня з консьєрж-сервісу

Тищук (1).png
P1066465 (1).png

Назва комп’ютерної гри 🕹️

Спочатку, коли спеціалістка «Служби турботи» Ілона приєдналась до чату із клієнтом, той попросив з‘єднати його з кимось із співробітників-хлопців. Клієнт завжди правий, тому Ілона долучила до комунікації свого колегу Микиту. З‘ясувалося, що прохання у клієнта ну дуже нетипове: допомогти придумати назву до його нової гри жанру шутер, що ґрунтується на подіях російського вторгнення в Україну в лютому 2022 року.

 

«Виклик прийнято», сказали собі Микита з Ілоною, на максимум увімкнули свої креативні здібності та взялися фантазувати над назвою нового шутера. І їм було дуже приємно, коли згодом клієнт знову написав у чат підтримки і сказав, що зареєстрував гру під назвою Rage of Freedom («Лють свободи»). Це був один з варіантів, запропонованих спеціалістами «Служби турботи».

Микита, спеціаліст «Служби турботи»

cat-6.gif
P1066260.jpg
P1066655.jpg

Олександр, фахівець з адаптації напрямку сервісу

Людський вчинок 💛💙

До спеціаліста «Служби турботи» Олександра звернувся клієнт Максим. Питання було термінове. Він збирався їхати в Миколаїв до свого друга, який лежав у шпиталі. Автобус ось-ось мав від'їжджати, але коштів на квиток на основному картковому рахунку Максима не вистачало. Тому він вирішив додати накопичений кешбек. Його сума дійсно могла б врятувати ситуацію, але вона, на жаль, була менше мінімально доступної для виводу з кешбеку (200 гривень). Дізнавшись про це, клієнт дуже засмутився. На цьому Олександр міг би попрощатися із клієнтом, але, перейнявшись ситуацією, вирішив допомогти Максиму особистими коштами. Той був дуже зворушений та вдячний за такий вчинок з боку незнайомої людини.

Фахівець «Служби турботи» — що найскладніше в цій роботі?

У monobank майже 6,7 мільйонів клієнтів і багатьом періодично потрібна якась допомога. Все це — різні люди і всім треба догодити. Фахівці розповідають, наскільки це непросто.

Потоплена «Москва» 🚢

IMG_20221219_113414_174 (1) (1).jpg

Ольга, провідний фахівець з консьєрж-сервісу

Досить цікава комунікація з клієнтом сталася у спеціалістки «Служби турботи» Ольги. Той звернувся із таким питанням: «Доброго вечора! А в якому «Сільпо» потопили «Москву», можете уточнити?)». І додав фото потопленого російського крейсера в акваріумі із рибами. Було відомо, що той знаходиться в одному з київських супермаркетів. Залишилося лише з‘ясувати, в якому саме. Для Ольги ситуацію ускладнювало те, що вона живе і працює в Дніпрі, а магазин треба було відшукати в столиці.

 

Підписавшись на кілька столичних каналів з новинами, вона дізналася, що така інсталяція є в «Сільпо», що знаходиться на київських Нивках. Щоб визначити потрібний магазин з кількох, Ольга порівняла фото їх інтер‘єрів, розміщених на сайті мережі, із зображенням, яке надав клієнт. «Слідство» привело її до «Сільпо», що знаходиться за адресою просп. Перемоги, 94/1 (так званий «Шпигунський магазин»).

P1066501 (1).jpg

Ілона, старша фахівчиня з консьєрж-сервісу

Індивідуальна чашка ☕️

Щоб допомогти клієнту, своє розслідування довелося провести і спеціалістці «Служби турботи» Ілоні. Той надіслав скрін фотки з інстаграму, на якій була зображена чашка, і сказав, що йому потрібна така сама.

 

Спочатку вона змогла роздивитись на скріні нікнейм профілю дівчини, що виставила цю світлину. Потім знайшла її профіль в соцмережі та відповідний сторіз. На ньому була кав‘ярня, у якій були потрібні клієнту чашки. Ілона зв‘язалася із закладом. Там їй сказали, що цей посуд створював дизайнер і дали його контакт. Після розмови із ним Ілона дізналася про все необхідне: наявність чашок, їх вартість та доставку. Вся ця інформація була надана клієнту, який був дуже радий. Він взяв невеличку паузу, а потім за допомогою Ілони замовив свій екземпляр.

Найцікавіша комунікація з клієнтом

Найцікавіша комунікація з клієнтом «Служба турботи» monobank допомагає клієнтам у найрізноманітніших ситуаціях. Кожен з фахівців може розповісти про це багато цікавих історій. Ось деякі з них.

Авто для ЗСУ 🚐

P1066667 (1) (1).jpg

Олександр, фахівець з адаптації напрямку сервісу

Клієнт mono Владислав звернувся до спеціаліста «Служби турботи» Олександра із проханням допомогти вивести кошти з Банки. Та створювалася для збору коштів на купівлю авто для потреб Збройних Сил України. Але проблема була в тому, що кошти з Банки виводяться на чорну (кредитну) картку, на якій у клієнта був вичерпаний кредитний ліміт. При виводі коштів значна частина суми (80 000 гривень) пішла б на його погашення. Залишку вже б не вистачило для того, щоб розрахуватись за автівку.

 

Олександр звернувся до керівництва і запропонував реструктурувати борг Владислава, а кошти з Банки вивести на його білу (дебетову) картку, щоб ті були доступні для зняття у повному обсязі. Пропозиція була схвалена, кошти зняті, авто придбане. Приклад того, що індивідуальний підхід до клієнта дозволяє вирішувати різні, навіть дуже складні питання.

«Служба турботи» monobanok — це люди, без яких найуспішніший український фінтех-проєкт був би просто неможливий. Їх мало хто бачить, але всі знають, що вони завжди поруч. Достатньо у додатку зайти в роздів «Ще» —> «Служба підтримки» і завжди знайдеться хтось, до кого можна звернутися за допомогою або порадою. Це висококваліфіковані фахівці, які віддано виконують свою непросту роботу. І декого з них ви тепер знаєте в обличчя 😉

photo_2022-12-19_13-18-56 (2) (1).jpg
minfincomua-logo-gre (1).png
  • Facebook social
  • Twitter social
  • YouTube social
  • Instagram social
  • Telegram social

Приєднуйтесь до нас в соц. мережах

Валюта

Фінанси

Про Minfin.com.ua

​© 2008-2024 ТОВ "МiнфiнМедiа". Код ЕГРПОУ: 35506859

Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки з гіперпосиланням виду: www.minfin.com.ua
Телефон: (044) 392-47-40
Дзвінок в межах території України з усіх номерів операторів мобільного та міського зв'язку за тарифами операторів
Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 09:00 до 18:00
Юридична адреса: Україна, Київ, Вадима Гетьмана, 1-Б, 3 поверх

bottom of page