top of page

Гайд

minfin-ua.png
finance logo
star.gif

по рекламним

проєктам

Привіт, ви тут, а отже вам цікаве розміщення публікацій на наших сайтах Мінфін та Finance.ua. Розповімо коротко про кілька важливих моментів перед початком співпраці. Go 🙂

Arrow-1.gif

Мінфін у цифрах

≈32М

переглядів сторінок

≈14M

сеансів

5.5M

користувачів

2:21

середня тривалість сеансу

94%

органічний
та прямий трафік

29%

неодноразові
користувачі

Finance.ua у цифрах

≈8М

переглядів сторінок

≈4M

сеансів

≈2M

користувачів

2:31

середня тривалість сеансу

92%

органічний
та прямий трафік

28%

неодноразові
користувачі

СОЦМЕРЕЖІ

Frame 15.png

У просування всіх комерційних публікацій ми радимо включати соціальні мережі, так як це дає можливість збільшити охоплення за рахунок аудиторії, яка лише тут читає новини або ж швидше реагує на такі публікації. Для спецпроєктів розміщення постів у соцмережах включено у тариф.

Яку користь ви отримаєте від pr публікацій, зокрема спецпроєктів на наших сайтах

1. Посилите імідж вашої компанії

Кращі формати для цілі:

2. Посилите ваш бренд як роботодавця

Кращі формати для цілі:

3. Посилите бренд конкретного експерта (для цього маємо справді класні формати, які працюють)

Кращі формати для цілі:

4. Зможете успішно вивести на ринок новий продукт чи послугу

Кращі формати для цілі:

5. Познайомите нашу платоспроможну аудиторію зі своїми послугами

Кращі формати для цілі:

6. Отримаєте ще один спосіб знайти реальних клієнтів

Кращі формати для цілі:

331323-PAGSNK-651.png

7. Розвієте існуючі міфи навколо продукту (зокрема, це стосується дорогих та тривалих у виборі послуг)

Кращі формати для цілі:

Якщо у вас є інша бізнес-задача, пропонуємо поспілкуватися і подумати, як краще її вирішити. Формат, який працюватиме, точно підберемо 🙂

Який вид публікації обрати

Який вид публікації обрати

Одразу скажемо, що форматів багато. Все залежить від мети публікації та наявного бюджету.

Ми порадимо який формат вам підійде, як тільки зрозуміємо ціль розміщення публікації та бюджет.

1. Новина/Прес-реліз

Рекламна публікація невеликого розміру з анонсом новин компанії чи іншими інфоприводами.

Що у себе включає:

  • Публікація у стрічці новин

  • 2 посилання на сайт Партнера

  • До 3 фото

  • До 4000 знаків

  • Рекламна плашка

2. Огляд продуктів

Публікація, у якій ми робимо огляд кількох продуктів, як правило, різних компаній. Такі огляди робимо максимально об’єктивними, націлюючись на переваги та особливості використання кожного продукту.

Що у себе включає:

  • Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)

  • До 4000-6000 знаків

  • Фото до кожного продукту та посилання 

  • Платних учасників описуємо більше та ставимо на перші місця у тексті

3. Стаття з 1 чи кількома учасниками

Публікація невеликого розміру, метою якої є аналіз продукту чи продуктів компанії, пропозицій конкурентів, оцінка ситуації на ринку, аналіз законодавчих ініціатив чи прийнятих змін.

Що у себе включає:

  • Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)

  • до 6000 знаків

  • Фото до кожного продукту та посилання 

  • Рекламна плашка

4. Рекламний лонгрід

Публікація з креативною версткою, що зазвичай розкриває детально переваги певного продукту. Нижче ми розповімо про відмінність цього формату від спецпроєктів та нативних проєктів.

Що у себе включає:

  • Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)

  • До 8000-1000 символів

  • Фото та до 3 посилань 

  • Гарантія переглядів та просування 

  • Рекламна плашка

  • Пости у телеграмі, фейсбуці та інстаграмі

5. Спецпроєкт

Нативний формат партнерських матеріалів, з різними варіантами реалізації: аналітика, дослідження клієнтського досвіду, репортаж, історія компанії чи підприємця, графічна історія тощо. Може бути як 1 матеріал, так і серія публікацій.

Що у себе включає:

  • До 8000-1000 символів

  • Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)

  • Фото та до 3 посилань 

  • Гарантія переглядів та просування 

  • Плашки: спецпроєкт або партнерський проєкт

  • Пости у телеграмі, фейсбуці та інстаграмі

6. Інтерактив (тести у різних варіантах)

Цікавий та легкий у подачі формат для висвітлення різних тем. Це по суті є різновидом спецпроєкту, адже питання до тестів зазвичай нативно розкривають тему, а Партнер представлений згадками чи інтеграцією у питання / відповіді. Інтерактивні формати виводимо на головну сайту, публікуємо пости у соцмережі та гарантуємо перегляди.

Що у себе включає:

  • Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)

  • До 8000-10000 символів

  • Фото та до 3 посилань 

  • Гарантія переглядів та просування 

  • Плашки: спецпроєкт або партнерський проєкт / рекламна плашка (залежить від контенту)

  • Пости у телеграмі, фейсбуці та інстаграмі

7. Інтерв’ю

Один з поширених та відомих форматів, щоб розповісти про досягнення своєї компанії та підтвердити експертність на ринку. Якщо у експерта є бажання розповісти про певний продукт чи напрям роботи, то такі матеріали виходять з рекламною плашкою.

Що у себе включає:

  • Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)

  • До 8000-1000 символів

  • Фото та до 3 посилань 

  • Гарантія переглядів та просування 

  • Плашки: інтерв’ю / рекламна плашка (залежить від контенту)

  • Пости у телеграмі, фейсбуці та інстаграмі

8. Інтеграція у відео / відеоформати

Інтеграція у відео на youtube каналах (Мінфін та Finance.ua)

  • Анонс події, опис / промо продукту інтегруємо у наші постійні рубрики з Олексієм Козирєвим (на Мінфіні «Прямо по курсу» та/або  на Finance.ua «В курсі курсу»)

  • Варіанти подачі інформації: короткий ролик, анонс ведучим, оголошення партнера рубрики, опис продукту/компанії тощо.

  • Ще з цікавих варіантів інтеграції: зйомка відео на певній локації (pr місця зйомок) чи проведення розіграшу подарунків від Партнера відео.

Продакшн та зйомка окремих відео

  • Формат інтерв’ю — розкриваємо актуальну тему чи робимо інтерв'ю-портрет. 

  • Ведучий та спікер, 3 камери, 1 локація, 2-3 вставки (плашки з цитатами, картинки) протягом кожних 5 хв, анімаційні вставки до 10 шт., тривалість до 40 хвилин

Oгляд продукту/послуги/бізнесу

  • Рубрика на Мінфін «Жити на відсотки» — все, що пов'язано з інвестиціями: огляд бізнесу, який шукає інвестора, огляд інвесткомпаній, огляд продукту/послуги, в які можна інвестувати.  

  • Рубрика на Мінфін «ПроЖитло» — огляд цін на нерухомість, ЖК, акцій, інтерв'ю з представниками нерухомості, зйомка на локації.
    Ведучий, спікер/представники компанії, представлення продукту, запис екрану, тестування товару, послуги тощо; тривалість до 40 хвилин.

Відео у спецпроєкті

  • Формат сторітелінгу, що розкриває історію компанії, створення продукту або ж іншу тему. Включає у себе весь цикл продакшну, просування, можливий виїзд за межі Києва для зйомок тощо.

  • Такі відео часто є складовою частиною текстових проєктів, даючи більше та наглядне розуміння теми для читачів. Зазвичай, це іміджеві проєкти, що формують бренд, впізнаваність та підсилюють репутацію компанії.

9. Інтеграція у тексти, які планує редакція

У таких текстах ми не рекламуємо прямо ті чи інші послуги, а можемо показати на їх прикладі певні тенденції чи події на ринку

Наші редакції Мінфін та Finance.ua мають мають власні редакційні плани, згідно яким виходять публікації на сайтах. Звісно, вони пишуть на актуальні теми і часто у таких публікаціях можуть взяти участь і Партнери, розповівши про свої продукти.

Що у себе включає:

  • Публікація у блоці на головній сторінці (3 дні у видимій частині сайту)

  • Кількість тексту узгоджується перед публікацією

  • Фото та  1 посилання

Нативні та промо формати лонгрідів

Нативні та промо формати лонгрідів

Рекламний лонгрід доцільно замовити, якщо:

Якщо більшість форматів не викликають зазвичай запитань, то ці 2 хочемо більш детально пояснити.

Головна відмінність нативних проєктів від рекламних лонгрідів на наших сайтах те, що їх ціль - сформувати певний імідж чи уявлення потенційних клієнтів про той чи інший продукт.

Ці цілі довгострокові та часто є складовою маркетингової стратегії компанії.

Рекламні лонгріди розкривають той чи інший продукт, прямо описуючи їх особливості та переваги. 

Усі лонгріди ми оформлюємо з креативною версткою. 

Ці 2 формати не замінюють один одного, а часто доповнюють. І наші клієнти замовляють для різних цілей як рекламні лонгріди з креативною версткою, так і нативні.
Ми порадимо який формат вам підійде, як тільки зрозуміємо ціль розміщення публікації та бюджет.

1. У вас з’явився новий продукт, і ви хочете розповісти про його переваги (це часто стосується продуктів, які мають аналоги на ринку: банківські картки, нерухомість тощо)

2. Ваш продукт складний у виборі та користуванні, часто потребує додаткових консультацій (як правило, це інвестиційні інструменти чи консалтинг)

3. Ваш продукт дорогий, тож клієнти дуже ретельно вивчають всю інформацію про нього перед прийняттям рішень

Нативні формати доцільно замовити, якщо у вас:

1. Є потреба сформувати або зміцнити позиціонуванні компанії чи продукту. Зокрема, коли у вас відбулися зміни брендування, компанія стрімко росте чи ви змінили вектор роботи.

Кейс → Проєкт з банком, у якому ми розповідаємопро історію IT компаній, заснованих українцями, зокрема про їх вихід на міжнародний ринок

*щоб подивитись проєкт повністю, натисніть на картинку

2. Ви хочете привернути додаткову увагу до своїх продуктів і викликати цікавість у потенційних клієнтів.

Кейс → Проєкт присвячено реальним історіям підприємців, що успішно використовують онлайн-продажі.

*щоб подивитись проєкт повністю, натисніть на картинку

Кейс → Реальний досвід дітей та їх батьків з використання дитячої банківської картки.

*щоб подивитись проєкт повністю, натисніть на картинку

3. Ви хочете “розкачати” ринок та сформувати знання у потенційної аудиторії про певний продукт чи послуги.

Кейс → Освітній проєкт про варіанти сформувати фінансову подушку та грамотно накопичувати гроші на майбутнє.

*щоб подивитись проєкт повністю, натисніть на картинку

Кейс → Іміджевий проєкт про формування фінансової грамотності у дітей.

*щоб подивитись проєкт повністю, натисніть на картинку

4. Ви хочете формувати лояльність до свого бренду, виховувати аудиторію. Це зокрема стосується, тем екологічної та соціальної відповідальності.

Кейс → Спецпроєкт присвячено інвестиціям у землю після відкриття ринку землі

*щоб подивитись проєкт повністю, натисніть на картинку

Кейс → Освітній проєкт про трейдинг, що складається з окремих уроків і допомагають зрозуміти більше про те, як працює цей інструмент і як грамотно його використовувати

*щоб подивитись проєкт повністю, натисніть на картинку

Якщо у вас є питання, напишіть нам, і ми спільно знайдемо рішення

Напишіть свою бізнес-ціль чи ідею для спецпроєкту

idea.gif

Дякуємо! Найближчим часом ми з вами зв'яжемось.

Як ваша компанія чи продукт можуть бути представлені у лонгрідах або спецпроєктах

1. На початку сторінки ми вказуємо Партнера проєкту

3. У тексті можемо інтегрувати коментар чи цитату представника компанії Партнера. Така функція добре працює, коли коментар стосується теми проєкту та підкреслює експертність Партнера.

4. Ми можемо створити проєкт з тест-драйвом цікавої послуги для нашої аудиторії чи навчальний курс, розповідь про історію успіху тощо. таким чином це буде проєкт про проєкт. Головною особливістю таких форматів є цікавість послуги для наших читачів.

5. Розміщення продуктових блоків внизу сторінки проєкту. Такі блоки візуально відокремлюємо від основної історії, і це дає можливість описати більше послуг Партнера. Головне, що не втрачається нативність самого контенту, так як читачі розуміють, що це інформація про Партнера публікацій. Також такі блоки часто використовуємо на сторінках проєктів, що складаються з кількох лонгрідів, тож ми робимо спільну сторінку з усіма лонгрідами.

6. Представлення у соцмережах. Додаємо лого Партнера на креативи, тегаємо сторінки у соцмережах, у тексті дописів акцентуємо увагу на інформації про Партнерів проєктів.

*щоб подивитись проєкт повністю, натисніть на картинку

Відповідаємо на поширені питання

Відповідаємо на поширені питання
  • Як краще діяти, якщо ми не знаємо який формат нам краще підійде?
    У такому разі ми запропонуємо вам кілька варіантів, а ви зможете обрати. Ми також практикуємо зустрічі з редакцією, щоб краще зрозуміти ваші потреби і грамотно підібрати формат спільного проєкту.
  • Чи є гарантія переглядів публікацій?
    Так, ми надаємо гарантії переглядів, вони залежать від обраного формату: від 1000 до 8500 сеансів Google analytics.
  • Чи можна придбати розміщення окремого посту у соцмережах?
    Так, звісно. Ми допоможемо написати текст, який в єдиному tone of voice наших брендів допоможе привернути більше уваги читачів. Детальніше про правила розміщення і вартість розповість вам менеджер.

Напишіть свою бізнес-ціль чи ідею для спецпроєкту

idea.gif

Дякуємо! Найближчим часом ми з вами зв'яжемось.

bottom of page