ПАРТНЕРСЬКИЙ ПРОЄКТ
Еволюція страхування від Приватбанку
Новий функціонал Приват24, або чому страховку краще оформлювати саме через мобільний додаток
Приватбанк оновив розділ «Страхування» у мобільному додатку Приват24. Тепер це – унікальна екосистема страхових послуг, де клієнт може не тільки обирати та купувати поліси, але й керувати полісом та повністю контролювати процес врегулювання страхового випадку. Як це працює?
Як купити страховку?
Існує багато ситуацій, коли нам потрібна страховка. І для кожної необхідні свої договори зі страховими компаніями. Майнове страхування охороняє ризики, пов'язані з майном: автомобілем, нерухомістю або, наприклад, старовинними меблями, чи якимось рідким виставковим експонатом. Особисте страхування захищає від непередбачених витрат, пов'язаних із життям та здоров'ям.
Наприклад, можна застрахуватися від травм, захворювань, інвалідності та навіть смерті. Відповідальність страхують, коли є ризик завдати шкоди третім особам чи їхній власності. Наприклад, автоцивілка страхує відповідальність водія перед третіми особами. Якщо власник поліса буде винен у ДТП, страхова компенсує витрати на лікування невинного водія, його пасажирів та ремонт автомобіля. Але свій автомобіль винуватцю доведеться ремонтувати власним коштом.
Купити поліс та укласти відповідний договір зі страховою компанією можна декількома способами
1
В офісі або на сайті страхової компанії
Для цього потрібно заздалегідь обрати страхову компанію та приїхати до неї в офіс. Або ж зайти на її сайт, якщо вона технічно забезпечила можливість укладання онлайн-договорів. Такі договори мають таку ж саму юридичну силу, як і паперові.
Це варіант для тих клієнтів, які точно знають, який поліс їм потрібен і від якої компанії. Тобто для людей, які вивчили пропозиції різних компаній, порівняли їх і визначились із постачальником послуг.
Його недолік у необхідності самостійно збирати інформацію про умови страхування від різних компаній і аналізувати їх. Крім того, клієнту потрібно буде потурбуватися про те, щоб у подальшому контакти страхової завжди були під рукою. Щоб, у разі настання страхового випадку, ними можна було скористатися та дізнатися, як його зареєструвати, які для цього потрібні документи й як отримати результати їх розгляду.
2
Укласти договір на сайті-агрегаторі пропозицій
В Україні вистачає страхових посередників, які пропонують на вибір поліси декількох страховиків.
Цей варіант для тих, хто ще не визначився із постачальником послуг. Він зручніший, ніж попередній, оскільки клієнт в одному місці отримує всю інформацію, необхідну для прийняття рішення. Можна побачити і порівняти умови різних компаній, обрати найбільш підхожий поліс за ціною або іншими умовами, знайти інформацію та відгуки про страхову компанію.
Але він також передбачає певний клопіт для клієнта. По-перше, агрегатори є маркетплейсом із продажу, і жодним чином не спрощують життя клієнту, коли страховим сервісом необхідно скористатися. По-друге, знову ж таки, потрібно подбати про наявність контактів страхової компанії, щоб у разі настання страхового випадку дізнатись послідовність своїх дій та результати розгляду ситуації страховою компанією.
3
Скористатися банківським мобільним додатком
Можливість оформлювати страховки до своїх застосунків додали чимало українських банків. Це додатковий набір «страхових» функцій у мобільному застосунку. Поряд із такими, як Р2Р-перекази, платежі за реквізитами, поповнення мобільного, оплата комуналки та іншим суто фінансовим функціоналом. По суті, це той самий агрегатор, але у банківському застосунку.
Це найкомфортніший варіант. Як і сайт-агрегатор, він дозволяє порівняти умови різних компаній і відразу придбати потрібний поліс. Але для цього не потрібно шукати спеціальний сайт, а лише запустити банківський застосунок, який, найімовірніше, вже встановлений на смартфон. До того ж, він спрощує процес оформлення полісу, оплати обраного полісу завдяки тому, що не доведеться власноруч вводити реквізити картки. Потрібно просто обрати одну з наявних карток, із якої будуть списані кошти.
Утім, і він не був ідеальним для клієнта. Бо врегулюванням страхових випадків все одно доводилося займатись самостійно: зв‘язуватися зі страховою, часто їхати до офісу, привозити документи, постійно контактувати, контролюючи процес розгляду випадку.
Що змінив Приватбанк
Приватбанк, оновлюючи меню «Мої страховки» у Приват24, врахував всі ці моменти і створив у мобільному застосунку цілу екосистему страхування. Тепер у ньому зручно не тільки купувати, але й користуватися страховим продуктом. Тобто можна онлайн заявити про страховий випадок у страхову компанію, подати необхідні документи, бути проінформованим про кожний крок розгляду заяви страховою компанією, та отримати страхову виплату.
У новому меню «Страхування» Приват24 можна:
зареєструвати страхову подію;
додати необхідні документи;
отримати коментарі та контакти менеджера страхової компанії;
дізнатися про остаточне рішення за страховим випадком.
Відтепер у додатку Приват24 можна також керувати своїм договором страхування. А саме:
змінювати його умови (обрати інший пакет) або оформити новий;
перевіряти деталі платежу (дату, суму, картку) та редагувати їх;
дивитися історію платежів;
сплатити пропущений платіж, не чекаючи на автоматичне списання, забезпечивши безперервність страхового захисту;
переглядати важливі повідомлення за договором (наприклад, про необхідність його оплатити, переоформити на новий термін, змінити тощо).
Це унікальний функціонал, який доступний лише у Приват24. Адже можливості керувати договором та подавати заявки про страхову події немає ані в інших банківських додатках, ані у сайтів-агрегаторів, і далеко не завжди є безпосередньо у страхових компаній.
Варто відзначити, що через особливості самих страхових продуктів, скористатись онлайн-врегулюванням можна не за кожним із них. Воно, зокрема, доступне для послуг:
«Захист на кожен день»
«Нерухомість без огляду»
«Страхування кредитного ліміту»
«Страхування здоров’я»
«Страхування комунальних платежів»
«Страхування від шахрайства»
«Страхування екрану»
За рештою полісів «Приват» надає інформацію щодо дій клієнта при страховому випадку. Це стосується таких продуктів, як «Поліс ОСЦПВ», «Зелена картка», TopDriver, «Туристичне страхування», E-liki.
Приват24 без перебільшення можна назвати найфункціональнішим українським банківським застосунком, а Приватбанк — одним із найтехнологічніших банків. Чергове вдосконалення та діджиталізація меню «Страхування» свідчить про те, що банк дбає про комфорт своїх клієнтів, та, насамперед, прагне задовольнити потреби молоді — найактивнішої категорії користувачів цифрових послуг.